De ideale klantreis voor een uitzonderlijke hoge klantwaardering

Ontdek hoe je trouwe klanten krijgt die voor meer klanten zorgen

Masterclass 20 april 2022 om 19.00 uur (tijdelijk gratis)

Een van de belangrijkste voorwaarden van een succesvol bedrijf zijn super blije klanten. Niet gewoon blije klanten maar klanten die fan zijn van jouw bedrijf. Trouwe klant die langer blijven meer kopen en jouw bedrijf enthousiast aanbevelen bij anderen.

In deze Masterclass staan we stil bij de waarde die jij levert met jouw bedrijf. Hoe jouw klanten dat ervaren en waarmee je het echte verschil maakt en nieuwe klanten aantrekt.

Deze Masterclass wordt verzorgd door Mireille Veenhuis van Merkwaardig Verschil. Mireille is Dé klantexpert van Nederland. Ze is een ondernemer met een enorme drive, die naast allerlei MKB bedrijven ook grote bedrijven zoals Achmea en Centraal Beheer helpt met hun klantreis.

Mireille gaat voor een 9+ op klanttevredenheid. Alleen dan maak je indruk en blijft de ervaring in de herinnering van jouw klanten. Op die manier blijf je zichtbaar onder de aandacht met iets wat je toch al in huis hebt.

Masterclass 25 april 2022 om 19.00 uur (tijdelijk gratis)

Een van de belangrijkste voorwaarden van een succesvol bedrijf zijn super blije klanten. Niet gewoon blije klanten maar klanten die fan zijn van jouw bedrijf. Trouwe klant die langer blijven meer kopen en jouw bedrijf enthousiast aanbevelen bij anderen.

In deze Masterclass staan we stil bij de waarde die jij levert met jouw bedrijf. Hoe jouw klanten dat ervaren en waarmee je het echte verschil maakt en nieuwe klanten aantrekt.

Deze Masterclass wordt verzorgd door Mireille Veenhuis van Merkwaardig Verschil. Mireille is Dé klantexpert van Nederland. Ze is een ondernemer met een enorme drive, die naast allerlei MKB bedrijven ook grote bedrijven zoals Achmea en Centraal Beheer helpt met hun klantreis.

Mireille gaat voor een 9+ op klanttevredenheid. Alleen dan maak je indruk en blijft de ervaring in de herinnering van jouw klanten. Op die manier blijf je zichtbaar onder de aandacht met iets wat je toch al in huis hebt.

Goud dat veel bedrijven laten liggen.

Het zijn geen snelle trucjes. Mireille laat je zien waarmee jij het verschil maakt in het contact met jouw klanten. De training is geschikt voor iedereen die super enthousiaste klanten wil. Klanten die blijven, meer kopen en ambassadeur worden van jouw bedrijf. Voor elke ondernemer die stil wil staan bij de waarde van zijn bedrijf en dit voelbaar wil maken bij zijn klanten.

In deze Masterclass ga je ontdekken:

  • Wat het verschil is tussen gewoon blije klanten en super blije klanten

  • Waarom je 1 super blije klant je heel veel kan opleveren

  • Wat je moet weten over je klanten om indruk te maken

  • Hoe je de ervaring van jouw klanten in kaart brengt

  • Waarom je fouten mag maken en hoe dat in je voordeel werkt

  • Hoe je de merkwaarden voelbaar maakt

  • Hoe je vaak al met kleine aanpassingen super blije en enthousiaste klanten maakt en ambassadeurs krijgt!

Wil jij het verschil maken met je klanten?

Meld je dan nu aan voor deze tijdelijk gratis masterclass

De ideale klantreis voor een uitzonderlijke hoge klantwaardering

Goud dat veel bedrijven laten liggen.

Het zijn geen snelle trucjes. Mireille laat je zien waarmee jij het verschil maakt in het contact met jouw klanten. De training is geschikt voor iedereen die super enthousiaste klanten wil. Klanten die blijven, meer kopen en ambassadeur worden van jouw bedrijf. Voor elke ondernemer die stil wil staan bij de waarde van zijn bedrijf en dit voelbaar wil maken bij zijn klanten.

In deze Masterclass ga je ontdekken:

  • Wat het verschil is tussen gewoon blije klanten en super blije klanten
  • Waarom je 1 super blije klant je heel veel kan opleveren
  • Wat je moet weten over je klanten om indruk te maken
  • Hoe je de ervaring van jouw klanten in kaart brengt
  • Waarom je fouten mag maken en hoe dat in je voordeel werkt
  • Hoe je de merkwaarden voelbaar maakt
  • Hoe je vaak al met kleine aanpassingen super blije en enthousiaste klanten maakt en ambassadeurs krijgt!

Wil jij het verschil maken met je klanten?

Meld je dan nu aan voor deze tijdelijk gratis masterclass

De ideale klantreis voor een uitzonderlijke hoge klantwaardering